Listy motywacyjne

Listy motywacyjne, CV oraz wszelkie aplikacje to źródło niesamowitych "kwiatków". Co jakiś czas będę tu publikował co ciekawsze zapisy, które znajdują się w dokumentach nadsyłanych przez kandydatów do pracy.

(Zachowano oryginalną stylistykę i gramatykę)

  • Będąc absolwentką jednej z najbardziej renomowanych warszawskich uczelni - Studium Stenotypii i Języków Obcych obsługuję pakiet programów Office w stopniu zaawansowanym. Szczególnym sentymentem darzę arkusz kalkulacyjny EXCEL ZAINTERESOWANIA
  • sport (jazda na rowerze, piłka nożna, pływanie żabką)...
  • Stanowisko: Asystentka/Sekretarka
    Obowiązki:
    - prowadziła biuro,
    - przygotowywała marynarzy w rejs
  • Pracowałem w Daewoo - FSO Motors Spółka z o.o. Zakład Żerań przy ul. Jagiellońskiej 88 na stanowisku Kucharz w Korei Płd
  • Pisze Pan po studiach na wydziale Telekomunikacji:
    Lipiec 2001 praktyka zawodowa w Telekomunikacja Polska S.A. w zespole instrumentalno-wokalnym (gra na perkusji)
  • Mam doświadczenie w życiu w innym kraju
  • Język angelski - znajomość martwa
  • Moje dodatkowe umiejętności: układanie truskawek na bitej śmietanie
  • Prośbę swą motywuje tym, że nazywam się Joanna Kowalska
  • Pan opisuje szereg prowadzonych przez siebie, różnego rodzaju działalności gospodarczych. Po czym list motywacyjny kończy zdaniem:
    Jak Państwo widzicie mam duże doświadczenie w kręceniu własnym interesem.
  • Dowiedziałem się, że jeden z waszych pracowników został zwolniony, a drugi złamał rękę. Proszę, dajcie mi szansę.
  • Merytoryczne zasoby wiedzy wynikające ze zdywersyfikowanych kierunków wykształcenia oraz praktyczne doświadczenia z ponad dwudziestoletniego stażu pracy na zróżnicowanych stanowiskach upoważniają i predyscynują mnie do ubiegania się o w/w stanowisko.
  • Sądzę, że moje doświadczenia zawodowe (...) wynikające z: (...) zdanie 11-krotnie złożone, zajmujące 17 wierszy (...) oraz zdobyte na innej drodze umiejętności dadzą się również przeląc na inny charakter obowiązków służbowych w Waszej firmie.
  • Mogę zamieszkać w miejscu pracy.
  • (Z życiorysu, sekcja "Praktyki zawodowe") (...) - praktyka we własnej fikcyjnej firmie zakończona ocena bardzo dobra.
  • Ukształciłam się i ukończyłam Szkołę w (...) Chojnicach.
  • (POCZĄTEK OFERTY) Mam 38 lat, mieszkam w Słupsku, koło budowy Marketu. Jestem młoda, zdrowa, dyspozycyjna mogę podjąć prace w każdej chwili w karzdym charakterze. Proszę o przyjęcie do pracy jestem zdrowa dyspozycyjna i niezależna. (KONIEC OFERTY)
  • Moje wady: nie znoszę niechlujstwa, kłamstwa, zbytnia spostrzegawczość
  • Obiecuję, że będę pracować wydajnie i sumiennie.
  • Podejmę każdą pracę w godz. 6-14 lub 7-15.
  • Moje wykształcenie jest zawodowe.
  • Chciałabym bardzo podjąć prace. Najlepiej, żeby to było w Krakowie, ale jeżeli będzie w Lubinie to nieszkodzi.
  • Na chwilą obecną posiadam 21 lat.
  • Pracowałem w Realu rok czasu, gdzie skusiło mnie wyjechać do Niemiec do pracy.
  • Przedstawiam Państwu swoją kandydaturę nadmieniając, iż posiadam dużą wiedzę na temat kosmetyki pielęgnacyjnej i kolorowej ciała.
  • Kochani, bardzo was uprzejmie proszę, odpiszcie czy mam szanse.
  • Jestem 52 letnim mężczyzną o naprawdę młodym poczuciu i wyglądzie.
Znaleziono na forum Firma Idealna

0 komentarze: